Založ si blog

Čo má spoločné prezident SR A. Kiska a riaditeľ RTVS V. Mika?

Silvester….je to deň, kedy sa všetci pripravujeme na ukončenie kaledárneho roka. Varíme silvestrovskú kapustnicu,robíme zemiakový šalát . kupujeme „populárnu“ zábavnú pyrotechniku,organizujeme sa ,aby sme v spoločnosti príjemných ľudí privítali Nový rok. Čo ma nekustočne sklamalo a ako Slováka-patriota urazilo bolo to, že vo verejnoprávnej RTVS pri preklenutí starého a nového roka sa vysielala talkshow P.Marcina. Vždy som sa veľmi tešil,že práve v tejto chvíli budem napäto sledovať odbíjajúce posledné sekundy starého roka a prvé sekundy v Novom roku privítam zaspievaním si slovenskej štátnej hymny pri zhliadnutí plávajúcej štátnej vlajky. Žiaľ, toto mi nebolo dopriate a tento akt sa nevysielal ani na jednom slovenskom televíznom kanály, či už štátnom alebo súkromnom. Prečo? Tak som rýchlo prepol ešte na TA3,kde vysielali priamy prenos z Bratislavy, kde na pódiu odpočítaval sekundy starého roka novovymenovaný primátor Bratislavy I.Nesrovnal a čo nasledovalo po odbití polnoci? Začali hrať hymnu Európskej únie a po nej skladby vážnej hudby. Čo to malo znamenať, pýtam sa? A tak sa dostávam ku koreňu tejto mojej rozhorčenosti. Ak nevadilo prezidentovi A.Kiskovi to, že riaditeľ RTVS V.Mika nezaradil do verejnoprávnej RTVS zaužité,tradičné odbíjanie polnoci,zahratie štátnej hymny SR,tak mne to vadilo ,a poriadne!!! Neplatím koncesie za to,aby som privítal Nový rok sledovaním na českú popovú hviezdu H.Vondráčkovú. Ako chce prezident A.Kiska ísť príkladom pre svojich občanov,keď sa k tomuto škandálu nijako nepostavil, ani v rámci novoročného príhovoru. Ako chceme u ľudí budovať a udržiavať vlastenectvo, hrdosť k vlastnej krajine a náležitú úctu k štatnym symbolom keď nie tak, že si aspoň po príchode Nového roka nezaspievame štátnu hymnu? Tým,že v Bratislave sa miesto štátnej hymny pustila hymna a zvučka Európskej únie, sme len jasne dali najavo všetkým zahraničným hosťom,ktorí trávili Silvester v našom hlavnom meste, že si nevážime náš vlastný štát, že sa nepriznávame k našim štátnym symbolom a sme len posluhovači štruktúram a inštitúciám Európskej únie.Pán V.Mika, toto nebudem ako občan SR tolerovať a vyzývam Vás, aby ste sa všetkým občanom Slovenskej republiky verejne ospravedlnil za toto faux paus a nikdy už tento mediálny prešľap nevykonal. Pán prezident A.Kiska by si mal tiež uvedomiť, ktorá krajina mu dala život,naučila ho chodiť,dýchať, ktorá krajina mu dala vzdelanie a v ktorej krajine sa stal prezidentom Slovenskej republiky. Keď sa púšťa štátna hymna na športových extraligových podujatiach na Slovensku,tak sa bude púšťať aj vždy pri príchode Nového roka. Som totiž Slovák a som hrdý na moju krajinu,ktorá mi dala život a som hrdý, že si môžem slobodne zaspievať štátnu hymnu rodnej krajiny a pozerať sa pri tom na štátnu vlajku. Toto je totiž niečo tak prirodzené,čo vo mne buduje národné povedomie bez toho ,aby som bol súčasťou nejakej nacionálnej politickej strany alebo platformy. Moja duša patrí Slovensku a nie Európskej únii! Slováci nie sme len vtedy,keď sa hrajú majstrovstvá sveta v hokeji,a el aj vtedy ,keď si pripomíname výročie vzniku Slovenskej republiky!

Ego? Rytmus? Kam smeruje naša budúcnosť?

10.11.2014

Dobrý deň všetkým, som v rozčarovaní,ale nie sklamaný. To, čo predviedol pán JUDr.Michal Straka vo videu,ktoré zverejnil, je len zrkadlo celej novej mladej generácie,ktorá prebrala všetky negatívne kapitalistické návyky a zlozvyky,ktoré po roku 1989 boli len za železnou oponou.Agresivita, amorálnosť,neúcta, drzý prístup,bezcitnosť,pýcha…Takl som vložil do [...]

Zdieranie po slovensky na Chate pri Popradskom plese

28.09.2014

Som dlhoročný turista, ktorý si väčšinou proviant prinesie vlastný,ale pri poslednej návšteve Chaty pri Popradskom plese som sa rozhodol,že navštívim Vašz reštauráciu.Bol som zhrozený a sklamaný. Jediné, čo bolo po mojej návšteve pozitívne bol príjemný prístup mladého obsluhujúceho personálu.Dal som si paradajkovú polievku,ktorá bola jednoznačne instantná a jej [...]

Kde zoznamka, tam zoznamka

12.08.2014

Od rozšírenia internetu sa postupom rozšírili aj zoznamky ako dôsledok uzatvrárania sa ľudí pred možnou priamou konfrontáciou alebo zlyhaním v reálnom nadväzovaní vzťahu a mohutým mediálnym trhom,ktorý si na internetových zoznamkach môže pertrahovať reklamu a marketing.Zoznamka sa teda stala len nástrojom k podnikaniu ľudí, ktorí by sa na reálnom pracovnom trhu [...]

ATACMS, vojna na Ukrajine

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.

Vakcína / Očkovanie /

WHO: Očkovanie zachránilo za uplynulých 50 rokov najmenej 154 miliónov životov

24.04.2024 19:11

V priemere to za toto obdobie predstavuje šesť zachránených životov za minútu.

zuzana čaputová, spišské podhradie, tragédia, nehoda, autobus

Prezidentka Čaputová si v Starej Ľubovni uctila obete nešťastia z Podhradia

24.04.2024 18:47

V stredu navštívila i obec Zborov v okrese Bardejov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 5
Celková čítanosť: 36236x
Priemerná čítanosť článkov: 7247x

Autor blogu

Kategórie