Založ si blog

Zdieranie po slovensky na Chate pri Popradskom plese

Som dlhoročný turista, ktorý si väčšinou proviant prinesie vlastný,ale pri poslednej návšteve Chaty pri Popradskom plese som sa rozhodol,že navštívim Vašz reštauráciu.
Bol som zhrozený a sklamaný. Jediné, čo bolo po mojej návšteve pozitívne bol príjemný prístup mladého obsluhujúceho personálu.

Dal som si paradajkovú polievku,ktorá bola jednoznačne instantná a jej cena sa dá prirovnať k cenám polievok na Teryho chate alebo Zbojníčke.

A dal som si 0,5 litra čapovanej kofoly a keď mi ohlásili cenu 2 Eurá!!! Tak to už som ostal zhrozený.0,40 centov za 1 dcl čapovanej kofoly?????

Ešte na oficiálnej web stránke Chaty pri Popradsom plese  si dovolia napísať „Ponúkame skvelú domácu kuchyňu výlučne z kvalitných domácich surovín z biofarmy bez použitia konzervantov a mrazených polotovarov.“ Nie je im  hanba?? Kuchár ani nikdy nevideli domácu paradajkovú polievku.

A pýtať si za 0,5 litra kofolu 2 Eúrá?? Chata pri Popradsom plese je pripojená asfaltovou komunikáciou so Štrbským plesom , takže nemá žiadny problém so zásobovaním , tak akú prirážku si to pýtajú???

Byť majiteľom, tak sa hanbím ako pes,zaleziem a nikomu sa neukazujem.

Slováci, nenechávajte sa do nekonečna zdierať slovenskými „tiežpodnikateľmi“!

Čo má spoločné prezident SR A. Kiska a riaditeľ RTVS V. Mika?

10.01.2015

Silvester….je to deň, kedy sa všetci pripravujeme na ukončenie kaledárneho roka. Varíme silvestrovskú kapustnicu,robíme zemiakový šalát . kupujeme „populárnu“ zábavnú pyrotechniku,organizujeme sa ,aby sme v spoločnosti príjemných ľudí privítali Nový rok. Čo ma nekustočne sklamalo a ako Slováka-patriota urazilo bolo to, že vo verejnoprávnej RTVS pri [...]

Ego? Rytmus? Kam smeruje naša budúcnosť?

10.11.2014

Dobrý deň všetkým, som v rozčarovaní,ale nie sklamaný. To, čo predviedol pán JUDr.Michal Straka vo videu,ktoré zverejnil, je len zrkadlo celej novej mladej generácie,ktorá prebrala všetky negatívne kapitalistické návyky a zlozvyky,ktoré po roku 1989 boli len za železnou oponou.Agresivita, amorálnosť,neúcta, drzý prístup,bezcitnosť,pýcha…Takl som vložil do [...]

Kde zoznamka, tam zoznamka

12.08.2014

Od rozšírenia internetu sa postupom rozšírili aj zoznamky ako dôsledok uzatvrárania sa ľudí pred možnou priamou konfrontáciou alebo zlyhaním v reálnom nadväzovaní vzťahu a mohutým mediálnym trhom,ktorý si na internetových zoznamkach môže pertrahovať reklamu a marketing.Zoznamka sa teda stala len nástrojom k podnikaniu ľudí, ktorí by sa na reálnom pracovnom trhu [...]

Zuzana Čaputová / Aurel Sabó / Jaroslav Krám / Juraj Štefanka /

Prezidentka povýšila a vymenovala troch generálov. Čaputová vyzdvihla ich pôsobenie v štruktúrach NATO

18.04.2024 15:34

Prezidentka zdôraznila, že povýšení dôstojníci zosobňujú aj prínos Slovenska a jeho armády v rámci spojenectva v NATO.

Vít Rakušan

Rakušan: Migračný pakt nie je skvelý, ale nové pravidlá sú potrebné. Podľa Babiša klame

18.04.2024 15:12

Podľa Rakušana kým budú v ČR budú ukrajinskí utečenci, Česko bude mať v solidárnom systéme výnimku.

SR Čaputová LPR Zbierka Onkológia Deň Narcisov BAX

Žlté narcisy dodávajú nádej a pomáhajú, zbierku podporila aj prezidentka

18.04.2024 14:06

Vďaka podľa nej patrí dobrovoľníkom, ale aj všetkým, ktorí sa rozhodnú podporiť dobrú vec a prejavia tak solidaritu s onkologickými pacientmi.

Rapid Life

Súd oslobodil spod obžaloby exšéfa odboru NBS Barriho v kauze Rapid Life

18.04.2024 14:02

Rozsudok nie je právoplatný, o odvolaní prokurátora rozhodne Najvyšší súd.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 5
Celková čítanosť: 36219x
Priemerná čítanosť článkov: 7244x

Autor blogu

Kategórie